VC MM

VC MM

VESPA CLUB MECHELEN A/D MAAS

IndexPortalRegistrerenInloggen
VCMM VESPA CLUB MECHELEN A/D MAAS *****24 NOVEMBER 2018 ---19.30---LEDEN VERGADERING ZAAL BOVEN KOMPLEX*****

Deel | 

Sweater club vcmm

Ga naar beneden 
AuteurBericht
JOHN
Webmaster
Webmaster

BerichtOnderwerp: Sweater club vcmm   26/11/2017, 09:07

Beste leden,
Voor degenen die hun lidgeld 2018 al betaald hebben of zeker zijn dat ze lid worden, kunnen nu zondag in kaffee komplex hun club sweater komen passen.
Moest het niet op een zondag lukken dan mogen jullie mij altijd een seintje geven om ze bij mij thuis te passen.
Grtjs Jos
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
JOS
Webmaster
Webmaster

BerichtOnderwerp: Re: Sweater club vcmm   26/11/2017, 09:09

Goed zo John santa
Profiel bekijken
JOHN
Webmaster
Webmaster

BerichtOnderwerp: Re: Sweater club vcmm   27/11/2017, 19:28

Beste leden,

Er zijn al 50 sweaters gepast wie dit nog niet heeft kunnen doen mag mij altijd iets laten weten zodat eventueel ook bij mij thuis of zondags voormiddag in ons clublokaal kan gepast worden.
Wij hebben nu al een 44 leden die betaalt hebben voor 2018. Ik vraag dit zodat wij de sweaters op tijd kunnen binnenbrengen om ze te bedrukken.

deze leden hebben al betaalt: Beckers Marina, Beinberger Luc, Berben Myriam, Bieliën Evy, Bosmans Christel, Braeken Marie-Jeanne, Ceresa Jean-Pierre, Concuzza Concetta, Conings Daniëlle, Conings Jos, De Leo Vincenzo, Derycker Francis,
                                                 Donders Maurice, Geraerts Ludo, Giuliano Salvatore, Gorissen Hilde, hamers Jo, hawinkel Bér, Hermans Marie-Claire, Hendrikx Lutgarde, Kessels Sonja, Maggen Roberto, Meekels Jacky, Mulders Geert, Mulkens Anita,
                                                Panis Maurice, Pareyn Rudi, Parren Tonny, Picarelli Katia, Pluymers Diane, Ramaekers Bart, Schoenmakers André, Schrijvers Raf, Stankiewicz Jef, Steegen Lien, Theunissen Alice, Vandersteegen Tom, Van Kuijk Mario,
                                                Vranken Leon, Vranken Rosita, Van Mulken Gerard, Warson Roger, Wetzels John, Willemsen Joelle.

groetjes Jos
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Sweater club vcmm   

Sweater club vcmm
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
VC MM :: *************************WELKOM OP HET FORUM************************* :: MEDEDELINGEN VAN HET BESTUUR-
Ga naar: