VC MM

VC MM

VESPA CLUB MECHELEN A/D MAAS

IndexPortalRegistrerenInloggen
VCMM VESPA CLUB MECHELEN A/D MAAS *****24 NOVEMBER 2018 ---19.30---LEDEN VERGADERING ZAAL BOVEN KOMPLEX*****

Deel | 

markt Puur // Uniek te Uikhoven 12&13 augustus 2017

Ga naar beneden 
AuteurBericht
JOHN
Webmaster
Webmaster

BerichtOnderwerp: markt Puur // Uniek te Uikhoven 12&13 augustus 2017   5/8/2017, 16:34

Beste leden,
Er werd mij gevraagd door Luc Beinsberger om deel te nemen aan de markt Puur // Uniek te Uikhoven.
Deze gaat door op zaterdag en zondag 12 & 13 augustus.
Wij zouden daar onze club kunnen promoten en een 5 tal vespa's tentoonstellen.
Wij hoeven daar met een 3 tal leden te staan vanaf zaterdag te 13.00 uur.
Ik krijg nog informatie over hoe laat wij onze stand kunnen opbouwen en hoeveel meters wij ter beschikking zullen krijgen.
Liefst had ik mensen van de omgeving om deel te nemen zodat wij vlug ter plaatse zijn en vlug alles weer hebben opgeruimd. Ik zal er zijn op zaterdag.
Zondag zal niet gaan omdat dan de rit van Zonhoven is en daar wil ik toch aan deelnemen.
Laat mij iets weten of je geïnteresseerd bent om mee te doen aan dit evenement en of je Vespa daar mag staan . ( er zullen altijd 2 personen aanwezig zijn op de stand om op de vespa's te letten en info over de club te geven aan de bezoekers).
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

markt Puur // Uniek te Uikhoven 12&13 augustus 2017
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
VC MM :: *************************WELKOM OP HET FORUM************************* :: MEDEDELINGEN VAN HET BESTUUR-
Ga naar: